Pagina's

zaterdag 16 juni 2012

Leeuw!

Een week of wat terug zag ik bij echtstudio een patroon van een heuse EK- leeuw. Toen ik in de winkel was om het materiaal te halen om hem te gaan maken heb ik me over laten halen om voor andere kleuren te gaan om zo een vriendje voor hun eigen EK-leeuwtje te maken. Het patroon is superleuk om te haken en het resultaat.....ik ben best trots op mijn bruine versie :-)
Vandaag heeft Kim van echstudio een heuse fotoshoot gemaakt van het oranje leeuwtje van het patroon samen met de bruine versie die ik haakte en zie hieronder wat dat opleverde:




Wil je ook zo'n leuke leeuw maken, het patroon en alle benodigdheden is te koop op de site (of in de winkel natuurlijk) van echtstudio.

8 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk. Misschien begin ik er ook nog eens aan, maar eerst.....mijn to-do-lijstje afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een droppie! Mooi stel zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem in bruin toch ook wel erg leuk. En na morgenavond is deze kleur misschien ook wel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de bruine is ook erg leuk en aangezien ons elftal of wel onze verwende miljonairtjes het toch niet gaan redden hoogst waarschijnlijk heb je er alleen maar goed aangedaan een andere kleur te kiezen,ha,ha...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een post van meer dan een jaar geleden, maar wil toch even reageren.. Ik ben deze ook aan het maken maar het hoofd krijgt een rare vorm, was dat bij jou ook? Alvast bedankt voor de reactie..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat idee had ik tijdens het haken ook maar toen hij in elkaar zat en ogen had bleek het toch goed te komen. Succes ermee! Hij wordt vast leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi ik ben al een tijdje op zoek naar het patroon, maar kan het nergens vinden, heb jij een idee?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...